Nattinlägg

Hellu! Det går lite segt på bloggfronten just nu, har varit lite mycket och jag har sällan suttit vid datorn. Men nu har jag äntligen fått min nya iPhone som än så länge är helt perfekt! Häromdagen fick jag ett brev ifrån posten, en påminnelse om ett paket jag hade där. Men jag hade inte fått nåt sms eller brev om att paketet ens hade kommit. Jag som hade väntat såå å så har den legat på posten i över en vecka. Men nu har jag den äntligen. Mycket roligare att fota med än den gamla är den. Det är ju toppen!

Igår fick jag på mig det där EKG tjosan som skulle sitta på i ett dygn. Hjärtat var typiskt nog ovanligt lugn igår så det hände inte så mycket. Jag fick en lapp där jag skulle skriva allt jag gjorde och tid. Det var lite svårt att komma ihåg när jag hade fullt upp redan. Trodde också att jag skulle sova dåligt eftersom jag sover på magen och dosan hängde runt halsen på mig och så en massa sladdar. Men jag kände inte av den alls så det var skönt! 


Och idag har jag och Eliam varit på baby rytmiken med Noelia och hennes charlene. Alltid lika mysigt! 





Efter det gick vi och åt lunch på söta grodan och sedan en sväng i några affärer. 
Jag hittade lite saker som jag tänkt ha i köket. Sam ska få sätta upp en hylla först. 

Imorgon blir det att förbereda inför Mirabelles halloween disco. Fixa fiskdammen, dekorationer och ev lekar. Ska även åka och handla lite godis och sånt. 

Men nu måste jag försöka sova. Klockan ringer imorgon också. 

Godnatt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0