Dagen idag

Gokväll! Mätt och belåten sitter jag i soffan. Har precis nattat en supertrött Eliam. Hoppas han sover länge innan han som alla andra dagar vaknar igen. Det är hockey på tvn. Diesel ligger i tv bänken och sover. Mirabelle sitter i köket och ser på Pettson och Findus och äter godis. Hon ska snart hoppa i säng hon med. 

Natten gick okej, eliam vaknade tre gånger. Var svårt att trösta honom när han är van bröstet. Jag hade sport-bh på mig så han kunde inte få tag på dom. Men han försökte allt hehe. Försökte vagga honom men han var förbannad och streta emot. Testade att buffa honom och tillslut så gick det och han somnade. Vällingen ville han inte ha. Men när han vaknade på morgonen så drack han litegrann iaf. Blev en rätt lugn morgon iaf. Såg på tv en stund och sedan frukost. Efter det gick vi ut och lekte med Malin och Albin. 






Sen efter det åkte vi en sväng till bergvik. Köpte lite rökt lax som jag tänkte äta till lunch imorgon. Mirabelle ville ha glass så köpte det. 
Sen åkte vi hem och jag började göra iordning middagen. 
Det blev köttfärsbiffar kokt potatis och egen sås. 


Det blev riktigt gott om än lite torra biffar. 

Sen blir det lite efterrätt, choklad mousse och vaniljsås mums! 
Och förhoppningvis kan jag se på något roligt ikväll. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0