Long time no see

Hej min tomma blogg! Jag saknar dig <3 Efter ett långt uppehåll är jag sugen på att börja blogga igen. Mest för min familj långt borta och för mig att ha till senare. Jag ÅNGRAR så mycket att jag inte fortsatte att blogga. Något jag älskar med den här bloggen är att jag kan gå tillbaka och minnas. Som tex Mirabelles bebistid, det finns liksom dokumenterad här.
 
Det var dock mycket som hände i våras. Jag tänker dock inte gå in på det då det känns alldeles för privat. Många vet vad som hände, det räcker det.
Jag har tagit bort något inlägg som jag skrev under den tiden då jag skrev väldigt personligt.
 
Nu vill jag ta nya tag med bloggen. Jag skulle vilja göra en ny headerbild, när jag nu ska få tid att fixa det vet jag inte haha. Kanske kan få tag på någon som vill hjälpa mig att fotografera mig.
Jag vill försöka göra en uppdatering om dagen. Tror det blir mycket text men ska försöka få med en och annan bild ibland också, det är ju trots allt det som är roligast att se i bloggar. Vi får se hur jag gör. Hoppas alla mina gamla läsare hittar tillbaka och välkomna nya om ni hittar hit :)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0