Öppna förskolan

Igår skrev jag ett långt inlägg på mobilen, sen blev ja avbruten och när ja kom tillbaka för att skriva klart så hade appen hängt sig så inlägget jag skrev försvann. Lagomt less alltså. Orkade inte skriva om allt så det fick vara.
 
Nu sitter jag på datorn och tänkte lägga in lite bilder från gårdagen. Jag och Malin tog med oss barnen och gick till öppna förskolan så att de fick leka av sig.
 
 
 
 
 

Mirabelle tyckte att det var så roligt att hon ville tillbaka dit någon dag så vi ska nog försöka fortsätta gå dit på måndagar.
Eliam han sov en stund när vi kom dit så när han vaknade var han lite trött men sedan kom han igång och lekte lite :)
 
 
På kvällen sen kom Emelie och tog bort mitt löshår. Det var så skönt att ta bort det! Idag hoppas jag att ja kan köpa färg. Funderar på att gå lite crazy :S Vet inte om ja vågar haha.. får se hur det blir. Kommer väl med en bild på vad det blev när jag har gjort det ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0