Söndagen den 7/9-14

 
 
Gokväll!
Tyst på bloggen idag. Det har varit lite fullt hålligång hela dagen idag. Dagen för mig började halv tio då jag vaknade från min sovmorgon och inte kunde sova mer.
Klev upp och började göra iordning deg till scones, hade varit sugen på det ett tag och varför inte göra det en morgon då vi alla är hemma. Så det blev scones till frukost idag *mums*
 
 
Sen kom svärmor och barnens kusin Noel hit och fikade. Sam fyller år på tisdag så han firades lite. Skjutsade hem dem sen och var iväg till biltema och köpte delar till lampan vi har ute på balkongen. Och sen hem och börja städa undan. Som vanligt blir våran balkong som en soptipp så Sam och Mirabelle slängde lite skräp. Jag passade även på att städa vårat städskåp som alltid är full med skräp och oreda :P
Nu känns det lite bättre. Har fortfarande en hel del här hemma som måstes städas. Håller på att sälja av en del saker också. Är så shoppasugen på kläder till mig själv så jag behöver fixa in lite pengar hihi ;)
Sen åt vi middag, köttfärsås och spagetti. Barnen fick sig ett bad och sedan började vi projekt få barnen i sängen.
Mirabelle är väl inte så svår men Eliam har krångat i över en vecka nu. Hoppas det går tillbaka till sitt vanliga igen snart.
En stund senare säger Mirabelle att hon fryser. Och det gör hon aldrig, hon sover nästan alltid utan täcke. Förstod att hon hade feber. Och jo 39 grader hade hon. Hoppas det är bättre imorgon. Försökte smyga av henne täcket nyss så kroppen får kyla ned sig lite men hon drog upp det snabbt igen ;P
Vi som tänkte gå till öppna förskolan imorgon men det får vänta till nästa vecka istället. Då får vi försöka ha en lugn dag imorgon istället.
 
Nu ska vi snart gå och lägga oss här. Men dagen i text har ni fått iaf :) God natt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0