Kaos och en ny start

Ja det är mycket som händer just nu. Tänker inte gå in på detaljer men jag är ensamstående nu och väldigt sviken. 
Ett nytt liv börjar. Mycket som inte är klart ännu och många frågor. Börjar skolan den 12e, barnen börjar dagis på torsdag. Det ska börjas pusslas med tider. Varannan veckas boende. Kommer bli konstigt. Men jag ser fram emot vårat nya liv tillsammans. Får se vad det här året har att erbjuda. Tyvärr kommer jag nog inte att blogga så mycket just nu. Det kanske hoppar in ett inlägg då och då. 
Jessica
2015-01-05 @ 00:21:51

Ibland blir inte livet som man tänkt sig, men det kan bli bra ändå! Kram på dig

Jenni
2015-01-06 @ 00:13:10

Vad sa dom ang ditt hjärta efter 24 timmars EkG föresten? Googlade lite då jag har samma problem och hamnade här på din blogg!

Svar: Hej! Ja de såg att jag hade en hel del extraslag, mer än det normala men det var inget att oroa sig över. De sa att har man haft det riktigt stressigt ett bra tag och sen börjar allt lugna ner sig och hjärtrytmen går ner till det vanliga så kan den hamna lite i otakt liksom. Så det kunde ha varit orsaken. Det har faktiskt slutat nu. Men går ju igenom en hel del stress just nu så får väl se om det kommer tillbaka.
Tänk efter på hur de senaste två åren har varit, om du haft det stressigt en period och sen blivit bättre och därefter fått detta. Då kan det ju va orsaken.
Det är tydligen väldigt vanligt med extraslag, men de flesta känner inte av det. Mitt var väldigt märkbart, riktigt obehagligt. Om stress kan vara en orsak så försök att inte stressa så mycket.
Charlotte

sara
2015-01-27 @ 17:48:14

Hoppas det blir till det bästa för er trots allt.ett tips är att inte ha varann vecka till och börja med. Det är inget man rekommendrar för ettåringar då en vecka är lååång tid för en ettåring. känner dig inte men är själv småbarnsmamma o vill bara väl. Kram

Svar: Tack så mycket för ditt tips :) har läst om det tidigare och jag vet att det inte rekommenderas. Men vi har haft någon dag hit och dit i januari och det har gått bra. Har precis haft första veckan nu och det gick också bra. Vi är uppmärksamma på hur det går och går det inget bra så får vi korta ned det.
Charlotte




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0