Balkongen

Ååå vilken inspiration jag får när det är så här vårigt ute! När jag kom hem igår så ser ja hur mycket som har hänt på bara några dagar. Blommorna blommar och gräset grönskar!
NU vill jag göra iordning balkongen. Jag vill helst ha trall på golvet där ute. Men vet inte om vi har råd att lägga de pengarna just nu. I värsta fall blir det sån där matta där ute. Tänker att trall vore det bästa eftersom det torkar snabbt om det regnat ute. Mattan torkar ju inte på samma sätt.
Jag har en väggljustake som bara ligger som jag tänker sätta upp där ute.  Sen skulle jag vilja ha en lampa där ute också.
Sen lite blommor. Tror att jag ska plantera i krukor istället för att ha fula blomlådor innanför som bara tar plats.
Skulle iof vilja ha smultron, men det kanske funkar i krukor det med.
Ja vi får väl se vad jag gör :D

Fru Andrén
2012-03-30 @ 00:14:45
URL: http://fruandren.se

Smultron funkar skitbra i krukor! :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0