Omgång 2!

Ja förkylningen tog tag i mig en andra gång. Jag fick vara nästan helt frisk i 1 dag typ :P nu är jag snorig+tät i näsan, ont i halsen, feber och lite ont i lungorna. Jag är ledig nu i två dagar till sen jobbar jag stängning på fredag men får se hur jag mår då. Men det lär inte hända så mycket under mina lediga dagar.
Bloggen orkar jag inte ta tag i, jag har inte ens tagit någon ny mag bild men det syns nog inte så mycket ändå. Jag har nog gått ner i vikt sen jag blev gravid, ligger på -1kg sen jag plussade. Och normalt sett brukar man gå upp mellan 3-5 kg under den här tiden. Och jag ser på kroppen att jag gått ner. Men det går ju inte riktigt att se på vågen. Ja ni får ha tålamod med bloggen, jag hoppas att jag snart blir helt frisk och har lusten att blogga med bilder, är ju roligare att läsa då ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0