Barnmorske besök

Så idag var vi alltså på besök hos BM. Vi pratade först om min smärtande mage. Hon kunde inte säga vad det kunde vara men att eftersom jag inte jobbar längre så smärtar ju inte magen lika ofta så vi skulle avvakta med det. Fick jag fler symptom skulle jag höra av mig till ändera henne eller spec.mödra. Sen var min järn ff inte så bra så jag måste ta iaf en tablett var tredje dag. Och helst komplettera det med blutsaft. Jag får väl testa det. Sen pratade vi om att bebisen inte rör på sig lika mycket. Det vi kom fram till på undersökningen är att han ligger med huvudet nedåt, med benen inåt ryggen och ner eftersom jag känner av honom där nere. Så därav inga sparkar. Så det är rumpan jag känner trycker till då och då. Jag fick även känna på huvuden, så häftigt! Kändes redan så stort! Hjärtat dunkade på fint också, låg på 140-145 slag nånstans.
Sf måttet ligger lika som jag hade det med Mirabelle, därav en stor blå prick med en liten rosa i :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0