Förlåååt

Tappade lusten igen när sidan inte riktigt funkade som den ska. Det gick ju varken att kommentera eller gå tillbaka och läsa under kategorier som jag gärna vill göra.
Felet som jag tror var det att blogg har gjort om kodmallarna och min gamla kodmall funkade inte ihop med den nya. Men nu är det ordnat :)

Vad händer i mitt liv nu då. Inte så jättemycket, eller lite har väl hänt. Jag nämnde tidigare att det var något jag gärna ville skriva om men inte kunde. Det var om mitt jobb. Jag sa upp mig därifrån av olika orsaker, ska inte skriva om de här.
Nu väntar jag på besked om jag blir antagen på de ämnen jag sökt på komvux. Var på möte till studievägledaren som näst intill garanterade mig att jag skulle komma in. Så det känns bra.
Jag var där och sökte strax efter de hade öppnat för ansökan.
Så det blir spännande!
 
Eliam börjar jag skola in den 15 december nu då. Blir en väldigt konstig inskolning eftersom det är så mycket röddagar och förskolan slår ihop sig med en annan förskola och jag vill inte att inskolningen ska ske på ett annat ställe än där han ska vara. Så han får en veckas inskolning först innan jul och sedan två dagar innan jag börjar skolan. Förhoppningsvis så kanske det inte blir mer än information den första veckan på skolan så han inte behöver börja med så långa dagar på en gång. Men som tur är så har han ju Mirabelle där som han känner igen.
Så lite nervös är ja för det där men det ska nog gå bra.

Och Eliam förresten har nu lärt sig att gå! Han har varit feg rätt länge på att släppa taget. Men nu sedan vi tog bort grindarna i vardagsrummet så har han vågat släppa taget mellan möbler och väggar. Han är så duktig så min lilla älskling <3
En liten uppdatering från mig iaf :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0