Måååndag

Halloj! Har egentligen inte så mycket att skriva idag. Vaknade med båda barnen i sängen. Eliam som ligger med sina fötter rakt uppe i ansiktet på mig och Mirabelle som inte riktigt kan vara tyst ;P
Blev att kliva upp och göra frukost. Ett skönt bad med ansiktsmask blev det sen.
Sen gjorde vi oss iordning för att ta oss iväg till öppna förskolan med Malin och hennes barn. Där var det dock stängt så vi gick till affären och köpte fika och gick hem till henne istället.
Barnen lekte bra. Mina var dock lite jobbigt griniga :P Men annars var det sååå skönt att prata med en vuxen om allt och inget. Längtar så tills på torsdag då jag är bortbjuden till Malin på mat och film :D Utan barnen vilket jag behöver, jag behöver få vara Charlotte för någon timme.

Ja men sen blev det att gå och köpa pizza. Hem å äta och sen påbörja nattning. Både Eliam och Mirabelle var väldigt trötta så det gick snabbt. De sov i en timme sen vakna båda. Och självklart när Sam gått iväg till en vän för att spela lite. Så jag har sprungit mellan rummen och nattat barn i tre timmar typ. Så nu väntar jag bara på att Sam ska komma hem så ska vi lägga oss i sängen och se på filmen vi började se igår, en päron till farsa firar jul :)
Så nu säger jag god natt :) Får hoppas på lite roligare inlägg snart :P
erica
2014-12-09 @ 09:51:23

Ibland behöver man tid för
Sig själv utan barn




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0