EKG

Igår spenderades många timmar på akuten. Jag har under en veckas tid haft nåt knas med hjärtat. Jag tänkte först att det var ena viktminsknings tabletterna som gjort det då den innehåller mycket koffein. Hjärtat hoppar över slag och har gjort det mer och mer för var dag. Så jag ringde vc igår och sköterskan i telefonen undrade varför jag inte hade åkt in till akuten tidigare. Hon ville inte skrämma upp mig men ville att jag skulle se allvarligt på det. Hon sa att jag inte skulle köra någon bil så hon tyckte att jag skulle fixa någon som kunde köra mig dit. Så svärfar fick komma å köra mirabelle till farmor och sedan köra mig och eliam till akuten. Väl där fick jag EKG, ge blodprover och efter det sitta i massor med timmar i en annan EKG. Halv fem kom jag in på akuten. Vid 10 fick jag äntligen träffa läkaren som fråga en del frågor. Sen fick ja lämna mer blodprover och ännu mer EKG. Halv två kommer hon in igen och säger att de avvikelser hon sett är normala. Men det har varit mycket mycket mer än så de andra dagarna. Så hon sa att jag skulle få komma tillbaka och sätta på mig ett EKG som jag ska gå med hemma i 24 h. Så får hoppas att ja får göra det snart så lär de nog få se många fler hopp. Så typiskt att det inte ska ske nåt när man är där. Det började direkt när jag kom hem. Suck.  Men hon trodde iaf att det berodde på en infektion i kroppen. Får se hur det går. Både jag och eliam var väldigt trötta när vi kom hem. Vi sov till halv 12!!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0