En vecka utan barn

Nu är mina hjärtan hemma efter en vecka utan dem <3 
Veckan har gått fort. Det är nog tack vare mitt underbara sällskap jag haft hela veckan. Men det har varit konstigt utan barnen. Veckan hade gått bra. Eliam blev dock förkyld och fick hosta. Så han hade lite jobbiga kvällar. 
Annars hade det gått bra. Oroade mig för Eliam som jag egentligen anser är för liten för varannan vecka men han verkade hantera det bra. Mirabelle visste jag skulle ta det bra. Hon hade väl varit ledsen och gråtit efter mig en kväll tror jag men annars tror jag inte att det var något speciellt. Idag ville mirabelle att jag skulle hämta dem tidigare så jag gjorde det. Men när vi skulle åka ville hon inte lämna pappa. Men det gick över senare. Det lär väl hålla på så här varje gång skulle jag tro. 

Min vecka har varit full med mys och skola. Skolan går sådär. Det kommer en riktigt hemsk vecka nu då jag ska göra en presentation på engelska om något och ska framföra detta via Skype med läraren och två andra elever. Detta får mig att känna hemsk ångest. 
Så får väl se hur det går. 

Jaja en liten uppdatering iaf. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0