Buzzador


(Klicka på bilden för att komma till registreringen)

Jag är medlem hos Buzzador sedan en tid tillbaka.
En riktig rolig sida där man kan få turen att testa olika produkter HELT gratis.
Senast fick jag hem ett paket med 16 Tandkrämstuber och en tandborste att testa.
Man testar alltså produkten och sedan kanske 1 månad efter så får man ett mail som man ska rapportera ifrån, det är verkligen inte svårt, man får svara genom att klicka på ett svar och ibland så ska man svara med egna ord, tar inte alls många minuter.
Ju mer grejjer du accepterar att testa och sedan rapportera ju mer poäng får du och ju mer poäng du samlar ju mer roliga och prisvärda grejjer får du testa.
Genom att klicka HÄR så kommer du till registrerings sidan där du kan registrera dig, och mitt namn borde stå med, då får jag också mer poäng och då blir jag glad hehe :D
Jag lovar att det är riktigt skoj när man väl få börja med något!

KLICKA HÄR!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0