Kanske, kanske inte..

Jag är nästan snart klar, men inte säker :P Jag får nya idéer hela tiden fast de blir inte alltid som jag tänkt mig.
Men jag är rätt nöjd endå med det jag gjort, jag vill heller inte ha en massa plotter.. så då är det rätt lagom nu.

Ja börjar jobba snart också, har jobbat natt 2 dagar och idag blir det 17-21. Vakna ju så sent idag så åt frukost vid halv tre tiden, men eftersom ja börjar fem så känner ja att ja inte riktigt kan smälla i mig middag för är inte riktigt hungrig ännu, så smällde i mig lite godis istället haha.. så hoppas ja att jag får sluta nio ikväll så kan ja äta nåt dårå. Helst vill ja gå och sova nu :P

Igår fick ja gosa med en bebis, Sams brors bebis var det. Urgullig och snäll unge! Jag satt med honom mest hela tiden, gick å vagga med honom för att han skulle somna. Theo var där också så säger han typ "du gillar bebisar va?, ska inte ni skaffa nån snart?"  Farligt det där för mig :P Jag ska inte träffa bebisar för då vill ja ha en själv. Ena stunden så känner ja att vi får vänta ett tag med en bebis men andra stunden så vill ja ha en endå. Men det händer väl när det händer, fast ibland är man sugen på att spela lite "rysk roullette" om man förstår vad ja menar :P Man är ju nyfiken om man ens kan få barn.
Man undrar ju om man är redo, fast blir man någonsin redo? Å så tänker man liksom om man skulle klara det, men jag antar att man bara gör det :P Det är nog svårt att tänka sig hur det skulle bli när man inte har någon erfarenhet av det. Fasen finns ju tonåringar som får barn å kan klara det på egen hand så varför skulle inte vi?
Och det är ju många i vår ålder som skaffar barn nu, å sen undrar ju många varför vi inte gör det, vi har ju varit tillsammans så pass länge nu.
Lugn dig Charlotte ;P Man får väl se vad som händer i framtiden, men en sak i taget, just nu.

Nä nu får ja nog gå och göra mig iordning för arbete *suck*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0