Mina födelsedagspresenter :D

Idag kom mina födelsedagspresenter :D Ja skulle precis till bussen men ja var så nyfiken på vad ja hade fått av syrran så ja var tvungen å öppna den.
Detta låg i paketet:


Det är roligt att få lite annorlunda presenter :D
Det är alltså:
Hjärtat är en sån där värmegrej, man trycker på en sak i den så blir den varm, sen är det en chokladminiräknare, riktigt bra nu när ja pluggar matten hehe :D luktar choklad gör den också ; ) En läppbalsam, Queen of fucking everything står det på den haha, hmm är det verkligen ja det? ;P
Den där lilla asken innehåller små små gubbar, de heter Guatemalan worry people, om man är bekymrad för något ska man berätta det för dom, lägga de under kudden och nästa dag ska bekymren vara borta, passar mig bra det som bekymrar mig för allt, dom får ligga på nattduksbordet ; ) Sist men inte minst så fick ja en fingerdocka till badet, har faktiskt ingen aning om man ska använda den till nåt haha :P

Tack syster för de skojjiga presenterna :D

Av min mor fick ja pengar :D De behövs, ja ska kika lite på klädaffärerna tänkte ja!
 Tanken var först att ja skulle lägga de på mobilen men Sam sa att ja skulle lägga de på nåt annat istället :D

Så av min älskling fick ja då mobilen! Den kom också på posten idag, så den har jag suttit och pillat med idag :D
Så bra att man kan lyssna på musik och radio på den, men måste köpa ett minneskort så man kan ha fler än 5 låtar ;P
Kameran var också väldigt bra tyckte jag.



Tog ett kort på mig där ja lipar med tungan och så skickade ja den till mamma, så ringer hon upp "Vad har du gjort?? Har du bränt dig på tungan?" hehe hmm nä ja skicka bara ett kort från min nya mobil ;P Hon förstod inte det hehe..

Nu blir det tv i en halvtimme sen blir det matte till 1000000!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0