En snabbis

Jag ska bara skriva någon rad för jag ska ta mig en promenad till bergvik, vi har slut på linsvätska så ja måste köpa det. Så kan ja fönstershoppa lite också :P
Jag fick mitt stödbälte igår som jag hade beställt och tänkte testa det nu på min promenad, får se om det hjälper mig något.
Nu får vi dricka vårt vatten utan att koka det också, helt underbart va gott det var med vatten haha.
BM imorgon också, vi ska få lyssna på hjärtljud, ta blodprov och kolla hur mycket jag har gått upp. Sen tro ja hon ska mäta magen också. Men det ska bli kul å få höra hjärtat. Lillstrumpan har varit enormt sprattlig både idag och igår, man kan sitta å bara kolla på magen å se hur hon rör sig där inne, inga sparkar utan hon rör sig bara :)
Tyvärr så var ju kameran en bit bort och när jag kliver upp så slutar hon så det är ingen idé att anstränga sig upp å hämta den :P

Nä nu ska jag gå, men först ska jag dricka lite kallt vatten :D

Have a good day!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0