Dop/jul kläder

Jag har suttit och kollat runt lite på nätet efter dop/julkläder till mig själv. Och jag hitta det jag skulle vilja ha!
Dock blir det nog för dyrt :( Men har gjort ett litet collage på allt :


Det är ju lite mörkt kan ja själv tycka för ett dop men det är vinter och jag har ju den där rosa till ;) Det blir lite roligare kanske.
Oftast så är ju jag ingen accesoar person men man kan ju ändra sig lite ;) Ja vill ju göra mig fin då man för en gångs skull är bjuden på något. Plus att jag vill se fin ut på jul :) Dessa kläder kan man ju använda i sommar också ju.
Dock tycker jag att leggisarna är dyra. Någon som vet vart jag kan hitta något liknande för billigare pris? Behöver inte vara leggings utan det kan vara strumpbyxor också.

Så vad tycker ni?
Madde
2010-11-22 @ 11:10:46
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Jättefina kläder:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0