Lördag!!

Halloj! Long time no see. Eller ja det blev 2 rader igår :P Men jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Jag har funderat på att ta en blogg-paus i en vecka samtidigt som jag inte vill för att jag vill skriva när jag känner för det, inte känna mig tvungen att skriva varje dag. Ah vi får se. Det händer ju mycket nu så när jag väl har egentid så har jag annat för mig än att sitta och blogga.
Jag har försökt fått tag i en frisörsalong som kan göra mig fin den 23 juli, för några veckor sedan ringde jag Martins frisörsalong, de sa att de skulle ringa upp men det gjorde de inte, jag ringde igen och de sa att de skulle ringa mig senare på dagen, ringde då heller inte upp.
Så jag har inte hört från dem och tänker inte göra mig iordning mig hos dem då det inte verkar vara viktigt för dom att va mån om sina kunder.
Sen förra veckan ringde jag salong moa, de skulle också ringa upp. De ringde idag och sa att det inte var någon som jobbade den dagen. Nähää. Jaja leta vidare då. Jag har en till salong som jag var till som jag ska ringa på måndag. De svarar inte idag så de verkar ha stängt.
Å ja.. nä men det är ju bröllopet och flytten och framförallt Mirabelle som tar upp min tid. Jag tror ni förstår.
Nu har Mirabelle vaknat så vi ska göra oss iordning för att gå ut och gå. Och ikväll ska vi gå och se på majbrasa :D
Ha en fin valborg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0