Doktorn

Idag ska Mirabelle träffa farbror doktorn. Det är dax för ett års spruta och hälsoundersökning. Just nu ligger hon och sover så hon inte är så trött efter sprutan.
Vi ska träffa Sara sedan och jag hoppas att Mirabelle inte får feber och blir jättegrinig.

Jag har försökt blogga med mobilen men det funkar inte? Jag kanske gör något fel för nu har ja ju en sån pass ny mobil. Men jag får undersöka det lite närmare. Vill ju kunna mobilblogga när jag är ute.

Igår fixade jag också tack-korten som ska skickas till alla snart. De blev rätt fina, dock verkar texten lossna från papperet :( Får se om de håller sig. Köpte dock för lite kort så måste köpa fler.

Färgade håret gjorde jag igår också, något som jag försökte mobilblogga. Det blev choklad brunt :)
Det var nog en aning för rött förut. Men jag blev nöjd, nu fattas bara en klippning :)

Nä nu måste jag resa på arslet innan det blir platt :P

Sofie Nilsson
2011-08-30 @ 19:12:13

Glöm inte att jag har en annan adress nu :P



Måste se till att träffas när allt lagt sig :)



Miss you!! <3



Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0