Lördag med huvudvärk

Idag fick jag sovmorgon, mirabelle sov till halv tio. Superskönt men som väldigt ofta när jag sover för länge får jag huvudvärk :( men så länge sov ja ju inte, vi somnade runt tolv igår.. Jag har ätit och druckit. Öppnat balkongdörren för frisk luft och tagit två värktabletter men ändå vill inte huvudvärken gå över :( jag tänkte trotsa den och ta mirabelle till mariebergsskogen och titta på djuren. Sen måste vi åka och handla. Kan ju hoppas på att huvudvärken försvinner under tiden. Men det är svårt att ta sig iväg när det värker så. Måste göra iordning mirabelle och mig själv först. Men ja vill inte slösa bort min lediga helg med mirabelle pga en huvudvärk! Nä upp å hoppa från soffan och börja dagen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0