Nada..

Hittade inget på loppisen, tur var väl det kanske hihi ;) Det var mycket folk som ställde upp men tyckte det var mest skrot. Inget jag är ute efter ;) Å de som sålde bebiskläder sålde flick-kläder så det kändes inte aktuellt. Men det var roligt att gå där och kolla iaf :)
Sen åkte vi bara och åt lite glass och sen handlade på ica maxi. Nu har vi precis kommit hem och Mirabelle ska få sig lite lunch och sen ska jag hänga tvätt å stoppa in en till. Vika torr tvätt också. Sen har ja väl inte så mycket mer att göra. Kanske städa upp lite på Mirabelles rum om jag orkar :P Annars finns det fler dagar ;)
Iof får vi besök imorgon så då vill man väl att det ska va någorlunda fint. Men det fixar jag annars imorgon ;)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0