Uppgradering


Jag har bestämt mig för att uppgradera min kamera. Läste om de som fanns i samma märke i inte allt för dyrt pris och denna passade bäst.
Tänkte tidigare idag att jag väntar med och köpa den, ville visa Sam först. Men efter maten så skulle vi kolla runt lite efter bästa pris och så har kameran ökat i pris på ca 1000kr på bara 2 timmar :O
MEN så hade jag tidigare lagt kameran i shoppingkorgen på netonnet som hade en av de bästa priserna och då stod det de tidigare priset så jag fyllde i alla uppgifter och skickade efter. Så det var tur att jag hade lagt den där för annars hade jag fått betala det andra priset.
Nu längtar jag tills den kommer. Skulle ta 3-5 arbetsdagar så förhoppningsvis i slutet på veckan :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0