Bio med skrutt och plugg


Igår bestämde jag att jag skulle ta med Mirabelle på bio. Ville ha en mamma-dotter tid och passande nog så var det premiär på tingeling och piraterna. Så efter dagis så gick vi in till stan och undertiden filmen var så var Sam ute och gick med Eliam. Det var roligt att få lite egentid med henne.
 
Tidigare idag så var jag iväg in till stan med Malin och vi gick in till tingvallagymnasiet och pratade med en studievägledare. Jag har ju rätt dåliga betyg så när hon räknade på de jag har så uppfyller jag inte kraven så jag måste plugga upp ämnen som jag egentligen inte behöver till utbildningen men som ökar mina poäng så jag kan komma in. Gjorde en studieplan och kom fram till att nu till våren ska ja in och göra en prövning i datorkunskap då det ämnet inte finns längre men jag behöver det för att komma in på utbildningen jag vill göra. Sen till hösten ska jag plugga upp naturkunskap på distans. Och sen till våren därefter göra matte, svenska och engelska. Och förhoppningsvis hösten efter det komma in på vårdadministratör. Mina betyg går ju ut snart så jag måste verkligen ta itu med detta nu annars blir det jobbigt senare om jag vill plugga då ja inte kommer ha några betyg alls. Så hoppas att jag pallar det här, det måste jag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0