Åka hem till norrland

Jag vill så gärna åka hem. Saknar mamma och Mirabelle saknar mormor.  Hon vill så gärna åka hem till mormor. Jag vill passa på att åka nu när jag är ledig. Men det är ju inte så lätt. Känner mig inte riktigt redo än att åka ensam med barnen upp. Det är ju ett gäng timmar och Eliam gillar inte att sitta fast så länge och om han ska sitta bak och inte har någon vuxen som kan prata med honom och som han kan se så tror jag att vi måste göra en hel del pauser och många långa för att han inte ska bli ledsen. Vi ska lämna in bilen på service snart och tänkte då kolla om dom kan koppla ur airbagen. Isf så kan Eliam börja sitta fram och då blir det nog lättare när han kan se mig.
Har dock läst att ford focus bilar nyare modeller från 2005 (vi har en 06a) dom måste man lämna in på ford verkstad som installerar en nyckel och en lampa för på och av lyse. Kostar typ 2500kr. Men får se vad dem på den verkstaden säger annars får vi lämna in för just detta på just ford verkstad.
Så jag hoppas vi kan göra detta. Vilket fall så vill jag försöka åka hem nästa månad. Och kunna vara hemma så länge som jag känner för, inte sätta ett fast datum liksom.
Men jag vågar inte bestämma något datum eller vecka ännu utan jag får vänta nån vecka till.
Ingen som tänkte åka till Sundsvall? hihi ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0