Att skriva om det jag vill

Just nu är det några saker jag så gärna skulle vilja skriva om här. Men när man har en öppen blogg där personer som man kanske inte vill ska veta exakt allt i mitt liv så är det ju lite svårt. Men snart kan jag byta kapitel i livet och då kanske jag kan börja skriva om detta. Jag skulle kunna byta blogg men jag har haft den här bloggen i många år. Finns många minnen här som jag vill ska vara kvar. Så det får bli så.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har ännu inte kunnat fixa detta med kommentarsfältet, jag har försökt ersätta koder, hitta felet och frågat i forum men det funkar ändå inte.

Kanske måste jag göra om designen helt igen. Ska pröva hitta felet lite till innan jag tar mig tiden att göra om designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0