Fler barn

 
Det här med barn alltså. Så knepigt att man kan börja längta igen efter ett till barn. Vi skulle vilja ha ett till barn, men inte än. Det finns liksom inte med i planerna inom de närmsta åren. Det är dock självklart för oss att vi skulle behålla om jag skulle råka bli gravid. Men som sagt inga planer finns på det just nu.

Men ibland kommer en längtan över mig. En längtan efter att få börja försöka, vänta på det efterlängtade pluset, sen det efterlängtade ultraljudet. Därefter första "riktiga" besöket hos barnmorskan där man får mäta och lyssna på hjärtat. Sen handla till bebis och förbereda bebis säng och vagn. Känna bebis sparkar och hicka. Förbereda BB-väskan. Vänta på första tecknet på att förlossningen startat. Förlossningen och sedan såklart bebis!

Lite jobbigt att känna så nu. Hade hellre känt mig tillfredställd  med mina två graviditeter och barn ett tag framåt tills vi kommer till den punkt i livet att vi är redo för ett till barn.
Det är så mycket vi vill i vårt liv tillsammans innan dess. Utbildning-jobb-hus... typ det :) Vi får väl se hur livet kommer att se ut framöver. Men jag hoppas att jag i framtiden får uppleva allt detta igen för det är det bästa som har hänt mig. Mina underbara barn <3
 


Mirabelle magen i v 23                                       Eliam magen i vecka 26 tror ja. Samma tröja.

Mirabelle någon minut gammal.                                               Eliam någon minut gammal.

 

Mirabelle ca 10 dagar gammal.                                                                     Lika så Eliam.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0