Morgon morgon


Godmorgon här! Mirabelle vaknade klockan 6 idag men som tur var somnade hon om och vaknade igen klockan 8. Vi har haft sjukstuga här i över en vecka nu. Men nu är det mycket bättre. Igår fick Mirabelle gå på dagis. Oj vad energi hon hade att bli av med. Sa till personalen att de gärna fick göra av med massor med energi idag. De skratta och sa att de skulle göra sitt bästa hihi. Fick faktiskt hem en mindre energisk dotter. Hon var inte lika på Eliam som hon varit dessa dagar vi har varit hemma. Idag måste vi göra av med mer energi. Det blir ändera ett besök i mariebergsskogen eller orrleken idag. Då borde hon göra sig av med en del energi  ;) 
Men först blir det en förmiddag med lite städ och tvätt. Och ikväll blir det gomat! Pulled pork och bakpotatisklyftor till. Mumma! 

Jag håller på att leta reda på lite bilder på Eliam. Jag fortsatte att ta månadsbilder på Eliam fastän jag inte bloggade. Men det fattas en månad. Juni månaden. Jag undrar om de kommit bort.. Jag får leta vidare. Annars får jag hitta någon bild som duger. Så ska jag göra ett inlägg om Eliams första år i bilder. 

Nu ska jag plocka undan frukosten och klä på ungarna :) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0