Utedag och gomiddag

Gokväll! Sitter inne i sovrummet nu å försöker få eliam att somna. Vi har projekt sluta amma igen nu och det är väl lite svårare just nu efter denna sjukvecka. Han har inte varit så glad i maten så han har fått äta mer än vanligt från mig. Men nu i helgen ska jag försöka få honom att sluta amma helt och hållet för på måndag tänkte jag börja med en ny diet. Så det kommer nog bli en kämpig helg. 

Idag har vi varit ute. Först var det tänkt att vi skulle till mariebergsskogen men vårat tänkta sällskap kunde visst inte så det fick bli en playdate på orrleken. 






Efter några dagars sensommar värme så var det faktiskt höstigt kallt ute. Rätt skönt faktiskt :) så mysigt när man sedan kommer in och tänder lite ljus. 
När vi kom hem blev det till att börja förbereda för middagen. Pulled pork, bakpotatisklyftor bbq sås och Cole slaw. Yummy! 

Nu har Eliam äntligen somnat. Jag ska gå in till Mirabelle och ge henne en godnattpuss och sedan blir det att hänga upp resten av tvätten. En sväng in i duschen hoppas jag på att jag hinner med denna kväll också. Sen hoppas jag på en lugn natt. 
Veronica
2014-09-13 @ 14:25:58

Vilken diet ska du gå på då?

Svar: Skrev ett inlägg om det nu så läs gärna det :)
Charlotte




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0